Idén is elindította jótékony célú összefogását az MBH Bank és a Mastercard
2024-ben is elindította karitatív kampányát az MBH Bank és a Mastercard, amellyel támogatják a nélkülözőkért és rászorulókért végzett egész éves munkánkat. December 2. és 31. között, az adventi időszakban zajló kampány lényege, hogy minden bankkártyás vásárlás után gyarapodik az MBH Bank és a Mastercard által a segélyszervezetnek adományozott összeg.
Az idei évben a karitatív kezdeményezésen túl számos módon hívja fel a figyelmet az adományozás fontosságára az MBH Bank. A TV2 Mokka stúdiójában az Ökumenikus Segélyszervezet és az MBH Bank különleges karácsonyfát állít, amelyen napról napra nyomon követhető lesz, hogy mennyivel emelkedik a két szervezet által felajánlott összeg az egyes MBH Mastercard kártyás fizetések után. Emellett a város több kiemelt helyszínén – a Vörösmarty téren, a Móricz Zsigmond körtéren és a Nyugati téren – is megjelenik az MBH Bank karácsonyfája, a látványos installáció pedig tovább népszerűsíti a kezdeményezést a nyilvánosság körében.
Az idei adventi kampányunk szlogenje mentén – „A karácsony annál szebben ragyog, minél több mindenkire gondolunk.” – szeretnénk felhívni az emberek figyelmét a hátrányos helyzetben lévők megsegítésére, valamint szeretnénk a társadalom minden rétegében egyre inkább elmélyíteni az adományozási kultúra fontosságát, éppen ezért törekedtünk arra, hogy kezdeményezésünket nagy figyelem övezze. Az Ökumenikus Segélyszervezettel egész évben szorosan együtt dolgozunk, azonban a karácsonyi időszak az, amely során az ügyfeleinket is be tudjuk vonni a közös munkába, bízunk benne, hogy idén is sokak számára tehetjük ezzel szebbé az ünnepi időszakot
– mondta Kutas István, az MBH Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója.
Az MBH Bankkal és az Ökumenikus Segélyszervezettel közös kampányunk emlékeztet arra, hogy mindennapi apró döntéseinkkel is sokat tehetünk másokért. Ezzel a kezdeményezéssel megmutatjuk, hogy a digitális fizetési megoldások nemcsak gyors és kényelmes vásárlási élményt biztosítanak, hanem új lehetőségeket teremtenek a közösségi felelősségvállalásban – akár hosszú távon is. Örömmel tapasztaljuk, hogy a Mastercard kártyabirtokosok évről évre aktívan csatlakoznak ehhez a kezdeményezéshez, így együtt tesszük kézzelfoghatóvá az ünnepek valódi értékeit
– mondta Szalkai Réka, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős marketingigazgatója.