Adományozás

Az áruházlánc immár 14. alkalommal csatlakozott Adventi Adománygyűjtésünkhöz. A vásárlók a kampány során összesen több mint 330.000 darab kupont vettek az áruházlánc üzleteiben és online, ez több mint 82 millió forint támogatást jelent a rászorulók javára.

Az összeg több mint 40 százalékkal szárnyalja túl a 2022-es eredményt. A Tesco ezt egészítette ki 85 millió forintra, ezzel is támogatva szociális és esélyteremtő programjainkat. A kasszáknál és az önkiszolgáló pénztáraknál 250 forint értékű, az online felületen 250, 500, valamint 1000 forint értékű kuponokból is választhattak a vevők.

„Az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnereként mindig örömmel csatlakozunk adománygyűjtő eseményeikhez. Büszke vagyok rá, hogy a kedvezőtlen gazdasági körülmények ellenére az ország legnagyobb adománygyűjtő csapataként számos korábbi eredményt túlszárnyaló pénzösszeggel támogathatjuk a nehéz körülmények között élőket. Köszönöm vásárlóinknak, hogy a karácsonyi bevásárlás során gondoltak a rászorulókra is, és hálás vagyok munkatársaimnak, akik lehetővé tették, hogy az összefogás erejével ilyen sikeres kampány valósulhasson meg” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.

Gáncs Kristóf kifejtette: „Igazi meglepetés, vagy ha úgy tetszik karácsonyi ajándék volt számunkra, hogy éppen most, egy nem könnyű gazdasági helyzetben döntött rekordot az immár hagyományos Tesco adománykuponos gyűjtés. Ez mindenekelőtt stratégiai partnerünk, a Tesco csapatának lelkesedését, a közös cél melletti elkötelezettségét dicséri, amiért nagyon hálásak vagyunk. És természetesen ezúton is köszönjük a vásárlók segítőkészségét, akik meghallották az üzenetünket, hogy éppen ilyenkor, a nehezebb időkben van legnagyobb szükség az összefogásra, a szolidaritásra.”