Adományozás

Az Ökumenikus Segélyszervezet Kommunikációs Igazgatósága teljes munkaidős munkatársat keres a szervezet budapesti központi irodájába.

Főbb feladatok:

  • kapcsolattartás a Segélyszervezet önkénteseivel
  • önkéntesek toborzása, tájékoztatása, motiválása
  • önkéntesek bevonása a Segélyszervezet tevékenységébe
  • önkéntes akciók szervezése, lebonyolítása, adminisztrációja
  • önkéntesek számára képzések szervezése, lebonyolítása
  • Segélyszervezet önkénteshálózatának fejlesztése
  • Segélyszervezet külső és belső rendezvényeinek szervezése, lebonyolítása
  • Segélyszervezet szemléletformáló programjainak koordinációja, lebonyolítása
  • Segélyszervezet képviselete szakmai és közösségi rendezvényeken

Elvárások:

  • felsőfokú végzettség
  • kiváló interperszonális kommunikációs és együttműködési készség
  • legalább középfokú angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • jogosítvány és autóvezetési gyakorlat
  • jó szervező készség
  • szociális és társadalmi érzékenység
  • rugalmas és önálló munkavégzés
  • dinamikus személyiség
  • kiváló problémamegoldó képesség
  • pontosság, precizitás
  • csapatmunkára való készség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Önkéntesség és rendezvényszervezés területén szerzett 1-2 éves tapasztalat előny!

Amit kínálunk:

  • profi, dinamikus csapat tagja lehet, egy több mint 25 éve működő, elismert magyar civil szervezetnél
  • sokszínű, értékteremtő munka
  • sokrétű szakmai tapasztalatszerzés és fejlődés lehetősége
  • releváns képzéseken, konferenciákon, eseményeken való részvétel lehetősége

Munkavégzés helye:

Budapest, 1221 Kossuth L. utca 64.

Jelentkezés módja:

Kérjük, hogy fényképes önéletrajzát, motivációs levelét és fizetési igényét küldje a hr@segelyszervezet.hu e-mail címre. Az e-mail tárgyában kérjük pontosan feltüntetni: „programszervező / önkénteskoordinátor”!