Adományozás

2024-ben is elindította karitatív kampányát az MBH Bank és a Mastercard, amellyel támogatják a nélkülözőkért és rászorulókért végzett egész éves munkánkat. December 2. és 31. között, az adventi időszakban zajló kampány lényege, hogy minden bankkártyás vásárlás után gyarapodik az MBH Bank és a Mastercard által a segélyszervezetnek adományozott összeg.

Az idei évben a karitatív kezdeményezésen túl számos módon hívja fel a figyelmet az adományozás fontosságára az MBH Bank. A TV2 Mokka stúdiójában az Ökumenikus Segélyszervezet és az MBH Bank különleges karácsonyfát állít, amelyen napról napra nyomon követhető lesz, hogy mennyivel emelkedik a két szervezet által felajánlott összeg az egyes MBH Mastercard kártyás fizetések után. Emellett a város több kiemelt helyszínén – a Vörösmarty téren, a Móricz Zsigmond körtéren és a Nyugati téren – is megjelenik az MBH Bank karácsonyfája, a látványos installáció pedig tovább népszerűsíti a kezdeményezést a nyilvánosság körében.

Az idei adventi kampányunk szlogenje mentén – „A karácsony annál szebben ragyog, minél több mindenkire gondolunk.” – szeretnénk felhívni az emberek figyelmét a hátrányos helyzetben lévők megsegítésére, valamint szeretnénk a társadalom minden rétegében egyre inkább elmélyíteni az adományozási kultúra fontosságát, éppen ezért törekedtünk arra, hogy kezdeményezésünket nagy figyelem övezze. Az Ökumenikus Segélyszervezettel egész évben szorosan együtt dolgozunk, azonban a karácsonyi időszak az, amely során az ügyfeleinket is be tudjuk vonni a közös munkába, bízunk benne, hogy idén is sokak számára tehetjük ezzel szebbé az ünnepi időszakot

mondta Kutas István, az MBH Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója.

Az MBH Bankkal és az Ökumenikus Segélyszervezettel közös kampányunk emlékeztet arra, hogy mindennapi apró döntéseinkkel is sokat tehetünk másokért. Ezzel a kezdeményezéssel megmutatjuk, hogy a digitális fizetési megoldások nemcsak gyors és kényelmes vásárlási élményt biztosítanak, hanem új lehetőségeket teremtenek a közösségi felelősségvállalásban – akár hosszú távon is. Örömmel tapasztaljuk, hogy a Mastercard kártyabirtokosok évről évre aktívan csatlakoznak ehhez a kezdeményezéshez, így együtt tesszük kézzelfoghatóvá az ünnepek valódi értékeit

mondta Szalkai Réka, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős marketingigazgatója.