Panaszbejelentés
Az Ökumenikus Segélyszervezet elkötelezett abban, hogy biztonságos és megbízható környezetet biztosítson minden, a munkájával kapcsolatba kerülő személy számára. Az emberi méltóság és emberi jogok védelme alapértékek a Segélyszervezet munkája során.
További cél annak megelőzése, hogy azok, akikkel a munkánk során kapcsolatba kerülünk, bármilyen típusú hátrányt szenvedjenek el. Ez vonatkozik a munkatársak magatartása által okozott minden kárra, hátrányra és az olyan típusú kárra is, amely a programok és szolgáltatások megtervezéséből, lebonyolításából adódhat.
Az Ökumenikus Segélyszervezet a szexuális kizsákmányolással és bántalmazással szemben zéró toleranciát hirdet. Munkatársaitól, partnereitől elvárja, hogy elkötelezetten képviseljék ezt a magatartás normát.
Panasztétel a Segélyszervezet munkatársával, partnerével szemben
Milyen esetekben lehet panaszt tenni?
Kikre terjed ki a panaszbejelentés hatálya?
Hogyan jár el a Segélyszervezet a panasz kivizsgálása során?
Mi történik a panasz beérkezését követően?
Amennyiben tudomására jut olyan információ, mely szerint visszaélés történt, az alábbi módokon élhet panasztételi jogával:
- Az alábbi elérhetőségen keresztül:
safeguarding@hia.hu - Közvetlenül az erre a célra szolgáló bejelentőlapon keresztül.
Tájékoztatjuk, hogy panaszt anonim módon is fogad a Segélyszervezet, ezért a személyes adatait Ön nem köteles megadni, azok kitöltése nélkül is tehet bejelentést. Mindazonáltal a vizsgálatok hatékony lefolytatása érdekében kérjük, minél több részletet közöljön.
A Segélyszervezet védelmi irányelveit itt találja. Segítségnyújtásról, kivizsgálásról itt talál bővebb információt.